FAQ - ČESTO POSTAVLJANA PITANJA



KORISNIČKA PODRŠKA

Kako mogu kontaktirati korisničku službu?
Slobodno nas nazovite na + 385 1 222 6660 ili nam pošaljite mail na info@printboutique.hr. Svi naši kontakt podaci nalaze se ovdje.

Koje je radno vrijeme korisničke službe?
Za sve vaše upite dostupni smo od ponedjeljka do petka od 9h do 17h.




REGISTRIRANI ČLANOVI

Da li se moram registrirati kako bih kupovao u Print Boutiqueu?
Nije potrebno, možete kupovati i kao Gost, ali time ne koristite pogodnosti koje imaju registrirani članovi (obavijesti o novim proizvodima i posebnim popustima za registrirane članove). Također, registracijom dobivate mogućnost pohranjivanja svih prijašnjih narudžbe, što dodatno olakšava potencijalnu sljedeću kupnju u slučaju da želite naručiti isti proizvod u dodatnoj količini.

Da li registrirani članovi Print Boutiquea imaju pogodnosti?
Pogodnosti za članove Print Boutique-a su pohranjivanje i praćenje prijašnjih narudžbi, jednostavnost pri izradi novih narudžbi, razne novosti pogodnosti i popusti dostavljene putem elektronske pošte.



Kako se mogu registrirati kao kupac Print Boutiquea?
Registrirati se možete klikom na prijava i popunjavanjem informativnog obrasca.



Koje su pogodnosti ako se registriram?
Pogodnosti za članove Print Boutiquea su pohranjivanje i praćenje prijašnjih narudžbi, jednostavna izrada novih narudžbi, tjedne novosti i informacije o aktualnim pogodnostima i popustima dostavljene putem elektronske pošte.




KAKO NARUČITI

Kako napraviti narudžbu?
Narudžbu možete napraviti tako da prvo izaberete željeni proizvod, a zatim jedan od tri načina dizajniranja - biranjem jednog od ponuđenih predložaka, učitatavanjem vlastite grafičke pripreme ili kontaktiranjem dizajnera. Potrebno je još definirati specifikacije tiska (naklada, dorada), odabrati način plaćanja i dostavu i time ste završili narudžbu.

Da li mogu naručiti telefonski ili putem maila
Ne. Narudžbe mogu biti postavljene isključivo putem naše web stranice. Ukoliko trebate pomoć, slobodno nam se javite telefonski ili putem maila, vrlo rado ćemo vam pomoći.



Da li mogu dobiti probni otisak?
Ne. Print Boutique ne šalje probne otiske, ali odobrenje dokumenta za tisak nam dajete vi online, bez toga nije moguće završiti narudžbu.



Da li mogu vidjeti moje prijašnje narudžbe?
Da. Da biste to mogli vidjeti, potrebno je registrirati se kao član Print Boutique web trgovine putem registracijskog obrasca. Kada ste to učinili, možete se prijaviti na Print Boutique koristeći vlastite korisničke podatke, a na stranici Moj profil u svakom trenutku možete vidjeti sve vaše prijašnje narudžbe ili možete korigirati svoje podatke.


Da li mogu kupovati u Print Boutiqueu ako nemam 18 godina?
Za kupovinu u Print Boutique web2print trgovini morate imati navršenih 18 godina.




DIZAJN

Da li se predlošci dizajna na stranicama dodatno naplaćuju?
Ne, oni su 100% besplatni i dizajnirani u 28 različitih kategorija podijeljenih po industrijama tako da ih možete lagano prilagoditi vašim potrebama uz korištenje vaših podataka.


Kako se koriste predlošci za dizajn?
Posjetite naš ilustrirani vodič koji će vam pomoći da željeni predložak dizajna prilagodite onako kako vama odgovara.


Kako mogu kontaktirati vašeg dizajnera?
Pošaljite nam mail na dizajner@printboutique.hr.


Da li se usluga Zovi dizajnera dodatno naplaćuje?
Usluga grafičkog dizajna i pripreme obračunava se prema cjeniku koji vam šaljemo putem e-maila.


Pri izradi posjetnice nudi se opcija stavljanja QR koda, što je QR kod i čemu služi?
QR je kratica od Quick Response (brzi odgovor), to dvodimenzionalni barkod kojeg očitavate tako što ga skenirate pomoću kamera na pametnim telefonima, tabletima i drugim uređajima te ih tako automatski preusmjeravate na neki online sadržaj – web stranicu, Facebook fun page, tekst, fotografije, video-zapise ili glazbu. Da bi ih mogli očitati trebate imati instaliranu odgovarajuću aplikaciju na nekom od pametnih uređaja koje su besplatne za sve veće platforme.


Kako mogu uređivati posjetnice i koristiti alatnu traku za uređivanje?
Alatna traka pri uređivanju posjetnice nudi vam mogućnosti uređivanja teksta ili dodavanje slika na posjetnici.
· Prvi korak je upisati podatke (pritom vodite računa želite li da ispred broja mobitela piše mob 091 xxx xxxx, u polju prije broja ostavite upisano mob.
· Ako neko od ponuđenih polja ne želite, jednostavno ih ostavite praznima.
· Pomoću ikona na alatnoj traci možete uređivati tekst: mijenjajući boju, stil italic ili normal, debljinu fonta bold ili normal, poravnati tekst ulijevo,   centralno ili udesno, promijeniti smjer teksta, izbrisati određeni tekst te promijeniti veličinu slova ili vrstu fonta.
· Opcijom dodaj novi tekst, novi redak teksta i dodaj novu sliku na posjetnicu vrlo jednostavno dodajete željeni sadržaj.
· Ikona s povećalom povećava tekst kada pređete preko njega kako biste ga bolje vidjeli i uredili.
· Ne zaboravite da uvijek možete kliknuti na ikonicu s upitnikom koja će Vam ponuditi instant pomoć.




PLAĆANJE

Koji su načini plaćanja?
Svoju narudžbu možete platiti jednom od sljedećih kreditnih kartica: MasterCard, Diners, Visa ili Maestro.


Da li je moguće obročno plaćanje?
Plaćanje Diners karticom moguće je obročno do 6 rata.


Da li je online plaćanje sigurno
Zaštitu podataka prilikom plaćanja osigurava Corvus Pay koji garantira sigurnosti zloupotrebu unešenih podataka visokim stupnjem SSL enkripcije.




SIGURNOST PODATAKA

Da li su podaci koje ispunjavamna stranicama Print Boutiquea sigurni?
Podaci koje upisujete na stranicama prilikom registracije zaštićeni su 3-D Secure protokolom za zaštitu online transakcija zasnovanom na provjeri identiteta kupca uporabom SSL/TLS tehnologije. Razvila ga je Visa s ciljem povećanja sigurnosti prilikom plaćanja na internetu. Isti protokol danas prihvaća i MasterCard.


Zaboravio sam svoju zaporku, što da radim?
Ukoliko ste zaboravili svoju zaporku, kliknite na Zaboravili ste svoju zaporkuna stranici za prijavu mkorisničkih podataka i slijedite upute za obnavljanje zaporke. Svi potrebni podaci stići će na vašu e-mail adresu koju se upisali pri registraciji.




DOSTAVA

Koji je rok isporuke naručenih tiskanih materijala?
Pet do osam radnih dana od dana narudžbe.


Kako dostavljate naručene tiskane materijale?
Putem Overseas Expressa, pouzdane ugovorne dostavne službe.


Dostavljate li na hrvatske otoke?
Da.


Ne živim u Hrvatskoj, koja je cijena dostave?
Ne dostavljamo izvan Hrvatske.




REKLAMACIJE

Moj paket je stigao oštećen. Što da radim?
Naša preporuka je da prilikom preuzimanja pošiljke odmah pregledaju pakiranje.Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja i/ili nedostataka, preporučujemo da odbijete primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti nama, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.


Nisam zadovoljan primljenim materijalima. Kako mogu izvršiti reklamaciju?
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti usmeno na broj pismeno na e-mail adresu: info@printboutique.hr ili poštanskim putem na adresu Cerovski d.o.o. / PRINT BOUTIQUE, Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Mi ćemo izvršiti prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosimo mi.